;

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی "تمام" به دقت مطالعه و ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏ سایت "تمام" ( TAMAM ) و یا هنگام استفاده از ثبت درخواست و سایر خدمات ارائه شده توسط "تمام" در وب سایت و اپلیکیشن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات "تمام" است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:


1-1- سرویس دهنده : منظور شخص حقیقی یا حقوقی بوده که به عنوان پیمانکار با "تمام" همکاری می نماید و ارایه دهنده سرویس به سرویس گیرنده (مشتری) می باشد.

2-1- سرویس گیرنده (مشتری): منظور کاربر یا استفاده کننده از سرویس های ارایه شده در "تمام" می باشد.

3-1- کاربر : هر شخص حقیقی یا حقوقی استفاده کننده از "تمام" فارغ از ماهیت سرویس دهنده یا سرویس گیرنده بودن وی

4-1- "تمام" : وب سایت اینترنتی و اپلیکیشن موبایلی که در دسترس سرویس گیرنده جهت استفاده از سرویس های ارایه شده توسط سرویس دهنده قرار دارد.

5-1- سرویس : نیازها و انتظارات مورد نیاز سرویس گیرنده (مشتری)

6-1- حساب کاربری: حسابی است که افراد برای استفاده از سرویس های ارائه شده در اپلیکیشن "تمام" ایجاد نموده اند

7-1- اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس های "تمام" دارند.

ماده 2 - حساب کاربری


1-2- از آنجائی که کلیه فرآیندها و اصول "تمام" منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ) قانون جرایم رايانه ای - فهرست مصادیق محتوای مجرمانه)، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد، متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین و مقررات مربوطه می باشد.

2-2- کاربر در "تمام" می‌پذیرد که شرایط و مقررات "تمام" را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفاده مستمر سرویس گیرندگان و سرویس دهنده گان از "تمام" به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات "تمام" می باشد.

3-2- برای استفاده خدمات "تمام" لازم است که هر کاربر با ثبت نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود یک حساب کاربری در "تمام" ایجاد نماید.

4-2- کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در "تمام" وارد نماید.

5-2- هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به نام خود در "تمام" داشته باشد.

6-2- مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در "تمام" یا سایر خدمات مربوط به "تمام" انجام می‌شود به عهدۀ کاربر است

7-2- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر بوده و در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع "تمام" برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به "تمام" انجام نشده است مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می‌شود به عهده کاربر خواهد بود.

8-2- کاربر حق دادن اطلاعات و یا انتقال حساب کاربری خود به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را ندارد در غیر اینصورت مسئولیت و عواقب آن به عهده کاربر خواهد بود.

9-2- در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار "تمام" قرار ندهد، "تمام" می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ سرویس به کاربر خودداری کند.

ماده 3 - استفاده از تمام


1-3- با استفاده از سرویس تمام، سرویس دهنده و سرویس گیرنده می‌پذیرند که از "تمام" برای انجام هیچگونه فعالیت غیر‌قانونی و مغایربا قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.

2-3- کاربر سرویس گیرنده متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و خلاف عرف جامعه، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به کاربر آسرویس دهنده اعلام کند در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت سرویس دهنده به نقطه مبدا، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو ( امتناع از انجام خدمت ) سرویس بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ کاربر سرویس گیرنده (مشتری) است.

3-3- کاربر متعهد می‌شود هیچ فعالیتی که به "تمام" یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند انجام ندهد.

4-3- کاربر می‌پذیرد که ممکن است "تمام" از ارسال پیامک (SMS ) به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده نماید که کاربر می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.

5-3- ممکن است "تمام" کدهایی را به منظور هدیه به کاربران خود ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته می شود و یا درصدی از هزینه خدمات پس از انجام به کاربر بازگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به میزان اعتبار حساب کاربر در "تمام" اضافه می‌شود که کاربر می‌پذیرد اجازۀ انتقال یا فروش کد ها را به افراد دیگر ندارد. همچنین کاربر مجاز نیست این کدها را به صورت عمومی منتشر کند (حتی اگر "تمام" در فضاهای عمومی این کد ها را منتشر کرده باشد) مگر اینکه "تمام" رسماَ این اجازه را به آنها داده باشد.

6-3- کاربر می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد مستقل از روش کسب آن ( اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک باشد یا در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که "تمام" در اختیار آنها قرار می‌دهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از سرویس "تمام" قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.

7-3- کاربر می‌پذیرد کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به وی داده می‌شود ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که "تمام" برای ارائه این کدها هزینه ای از کاربران دریافت نمی‌کند، این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته غیر قانونی و یا اشتباه بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آنها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.

8-3- مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از سرویس "تمام" برای کاربر به عهدۀ خود کاربر است ، "تمام" نسبت به اجرا شدن سرویس ارائه شده روی همه دستگاه‌ها یا همه شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) تضمینی نمی‌دهد.

9-3- از آنجائی که کاربر مشتری زمان حضور و جنسیت سرویس دهنده مورد نظر را از قبل تعیین میکند لذا مسئولیت حضور و شرایط آن را می پذیرد.

10-3- کاربر متعهد می‌شود پس از ا"تمام" خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از سرویس تمام، از مشتریان یا سرویس دهنده ها کسب کرده است هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات مشتریان یا سرویس دهنده گان در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین "تمام" خواهد بود. همچنین کاربر متعهد می‌شود در طول انجام خدمت، فقط در شرایط ضروری از اطلاعاتی که از مشتریان یا سرویس دهنده ها در سرویس "تمام" ارائه شده است استفاده کند. استفادۀ کاربر از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

11-3- سرویس گیرنده (مشتری) می پذیرد انتخاب سرویس و شرایط و ضوابط آن و همچنین زمان مراجعه و جنسیت سرویس دهنده ، قیمت و شرایط آن به عهده خود مشتری بوده و "تمام" صرفاً نقش کاتالیزور و تسهیل گر را در این فرآیند ایفا می کند.

12-3- کاربر می‌پذیرد که در حین انجام خدمت، "تمام" را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.

13-3- کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از "تمام" است.

14-3- کاربر می‌پذیرد که "تمام" ، خود خدمات دهنده مستقیم نیست بلکه تنها یک خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین مشتریان و سرویس دهنده ها را جهت توافق بر انجام یک خدمت فراهم می‌کند. در سرویس "تمام" ، سرویس دهنده مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند، همچنین مشتری مختار است پس از ارسال درخواست خدمت، مشخص شدن سرویس دهنده و قبل از آغاز عزیمت سرویس دهنده به نقطه مبداء، خدمت را لغو کند یا خیر. لذا هر خدمتی که سرویس دهنده برای مشتری انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین سرویس دهنده و مشتری در نظر گرفته شود.

15-3- خدمات "تمام" ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که "تمام" کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می‌پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و "تمام" مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد اما پس از اطلاع کاربر می تواند به مرتفع نمودن موضوع کمک کند.

16-3- کاربر مشتری می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض کاربر سرویس دهنده قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج سرویس دهنده تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک سرویس دهنده به وی و "تمام" اطلاع دهد ، هرچند که بدیهی است کاربر سرویس دهنده می پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای منزل مشتری نهایت تلاش خود را بکند و در صورت هرگونه آسیب باید خود جوابگوی مشتری باشد.

17-3- کاربران پذیرفته اند که "تمام" به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.

18-3- کاربر می‌پذیرد که متن شرایط و ضوابط "تمام" را مطالعه کرده است و مورد قبول وی است.

ماده 4 - مفاد مالی


1-4- کاربر می پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که کاربر به سرویس دهنده یا "تمام" می‌پردازد وجود ندارد.

2-4- کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس که از قبل از طرف "تمام" مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمی‌تواند داشته باشد.

3-4- پرداخت هزینۀ سرویس فقط از طریق روش‌هایی که توسط "تمام" مشخص می‌شود، می تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از پرداخت اعتباری از داخل برنامۀ موبایل، پرداخت اینترنتی برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به سرویس دهنده تمام.

4-4- کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس ارائه شده ممکن است بسته به ویژگی‌های سرویس ارائه شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مکان سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.

5-4- کاربر می‌پذیرد که باید هزینۀ خدمت را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در برنامه "تمام" جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید به شرکت پرداخت کند . در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامه "تمام" یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق اپلیکیشن فراهم نشود مشتری همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمت خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی مشتری با دفتر شرکت "تمام" یا روش‌های دیگر صورت پذیرد. در صورتی که مشتری به هر دلیلی از جمله مشکلات اپلیکیشن پرداخت را انجام نداده باشد، شرکت حق دارد مبلغ خدمت را از اعتبار کاربر در "تمام" کسر کند.

6-4- کاربر می‌پذیرد هیچ وقت بیهوده درخواست خدمت به "تمام" ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس "تمام" را داشته باشد. کاربر مشتری اگر پس از ارسال درخواست خدمت و پذیرش درخواست توسط یک سرویس دهنده، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند و کاربر سرویس دهنده اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت حضور پیدا نکند شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات "تمام" که منجر به عدم رعایت شهرت و کاهش اعتبارکاری او خواهد شد، هزینه‌ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربران وصول کند.

7-4- مشتری می‌پذیرد هر گونه تخریبی که در ابزار سرویس دهنده در نتیجه استفاده از سرویس با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعمیر، تعویض و غیره به عهده وی خواهد بود. در چنین مواردی "تمام" حق دارد این هزینه‌ها را از اعتبار موجود در حساب "تمام" مشتری کسر یا از وی وصول کند.

8-4- کاربر سرویس دهنده متعهد می شود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده توسط نرم افزار نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه به هر عنوان ربطی به "تمام" ندارد.

9-4- کاربر مشتری نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره به سرویس دهنده را ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به "تمام" ندارد. "تمام" این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از کاربر مشتری می خواهد که این موارد را حتما به "تمام" اطلاع دهد.

با تمام در ارتباط باشید


اینستاگرام
آپارات
تلگرام

تمام در شهرهای مختلف


تهران
اهواز
اصفهان
یزد
خرم آباد
قم
;